Global Expo

19/04/2019

Do dyspozycji potencjalnych najemców, w ostatnich miesiącach, operator Global Expo, oddał ponad 12 400m2 powierzchni hal targowych oraz 4000m2 powierzchni konferencyjnej, a w nich najwyższej jakości rozwiązania Audio Video dzięki, którym wnętrza dodatkowo zyskały na funkcjonalności.

Technologia, która buduje markę miejsca i biznes.

W ostatnich latach rynek usług MICE na terenie Polski stale rośnie. Nasz kraj coraz śmielej występuje, jako organizator dużych, międzynarodowych formatów eventowych – targów, konferencji czy też kongresów. Za rozwojem branży w dużej mierze stoi rozwój bazy konferencyjno-targowej w naszym kraju. Do dobrze znanych lokalizacji dołączają nowe, pełne nowoczesnych rozwiązań miejsca, które przyciągają nowych organizatorów.

Czym może wyróżnić się nowoczesne centrum kongresowo – targowe, a czego w takim miejscu nie może po prostu zabraknąć?

Jednym z elementów, który buduje wizerunek miejsca jest technika i zastosowane w jego przestrzeni technologii. To one stanowią część „multimedialnego” wizerunku miejsca -  tak ważną patrząc na rolę,  jaką technologia odgrywa w naszym codziennym życiu.

Planując, budując, projektując przestrzenie komercyjne musimy pamiętać, że  jego użytkownikami będą w dużej mierze millenialsi, dla których funkcjonowanie w otoczeniu nowych technologii jest czymś naturalnym i bezwzględnie obowiązkowym.

Efekt świeżości i niezawodności.

W pierwszych miesiącach funkcjonowania nowego miejsca zawsze towarzyszy mu efekt świeżości. Klienci ciągle poszukujący nowości chętnie przyjmują nowe, nieznane jeszcze dla ich Klientów, przestrzenie. Nowe obiekty są dla nich szansą aby po raz kolejny wywołać u swoich Klientów efekt WOW. Dla operatorów nowych obiektów jest to jedyna i niepowtarzalna szansa, której nie mogą, ze względu na dużą konkurencję, zmarnować. Jednak sam efekt świeżości to za mało. Musi on być obudowany wysoką jakością i niezawodnym funkcjonowaniem. Nowe obiekty nie otrzymują od swoich Klientów „taryfy ulgowej”. Stąd tak ważne jest aby na etapie projektowania i budowania obiektów współpracować ze sprawdzonymi podwykonawcami, których doświadczenie zapewni prawidłowe funkcjonowanie obiektu już po zakończeniu jego budowy.  Dostawcy nowych technologii dedykowanych dla obiektów targowo-kongresowych nie tylko powinni znać i rozumieć potrzeby przyszłego operatora, ale również rozumieć potrzeby i wymagania ich Klientów.

Dwubiegunowe myślenie o technologii. Dwie strony medalu.

Jednym z przykładów centrum targowo-kongresowego, które przyciąga nowoczesnością jest Global Expo. Do dyspozycji potencjalnych najemców operator oddał ponad 12 400m2 powierzchni hal targowych oraz 4000m2 powierzchni konferencyjnej, a w nich najwyższej jakości rozwiązania Audio Video dzięki, którym wnętrza dodatkowo zyskały na funkcjonalności.

Cała koncepcja Global Expo opiera się na modułowości. Poszczególne pomieszczenia mogą być dzielone, tworząc różne, w zależności od potrzeb, przestrzenie. „Modułowość” i wielofunkcyjność poszczególnych pomieszczeń determinowała zaprojektowanie i wykorzystanie multimediów i nagłośnienia. Przestrzeń konferencyjna wyposażona jest w 10 projektorów o łącznej jasności przekraczającej 60 000 ANSI lumenów a powierzchnia ekranów projekcyjnych przekracza 135 m2 z czego największy ma podstawę równą 7 metrów.

System nagłośnienia bazuje na rozwiązaniach producentów uznanych na całym świecie. Wykorzystane systemy pozwalają na dokładne dopasowanie nagłośnienia do podziałów przestrzeni konferencyjnych. Wykorzystanie mikrofonów bezprzewodowych oraz zaawansowanych procesorów dźwięku pozwala na osiągnięcie pełnej elastyczności w prowadzeniu spotkań przy zachowaniu wysokiej jakości dźwięku.

Dostarczone do obiektu projektory charakteryzują się zastosowaną w nich nowoczesną technologią laserową. Długa żywotność oraz dopasowana optyka pozwolą na nieprzerwane działanie systemów przez długie lata.

Całość urządzeń multimedialnych w salach konferencyjnych sterowana jest z centralnego systemu zarządzania. To intuicyjne rozwiązanie pozwala na dowolną konfigurację Sal głównych oraz wykorzystanie wyłącznie potrzebnych elementów wyposażenia. Dodatkowo istnieje możliwość dowolnego routingu sygnałów pomiędzy salami konferencyjnymi oraz systemami zewnętrznymi, co znacznie zwiększa potencjał możliwości funkcjonalnych wspomnianych przestrzeni.

Dodatkowo cały obiekt wyposażony jest w zintegrowany system zarządzania contentem marketingowym (digital signage) – liczne monitory rozmieszczone w głównych ciągach komunikacyjnych obiektu, które zainstalowane są zarówno w sposób horyzontalny jak i wertykalny. Możliwość zarządzania za pośrednictwem urządzeń przenośnych poprzez autorski program pozwala na jednoczesną pracę na wszystkich nośnikach rozlokowanych w różnych miejscach obiektu. System pozwala na szybką i łatwą personalizację komunikacji marketingowej dla wybranych Klientów jednocześnie nie  angażując dużej liczby pracowników. System może pełnić rolę czysto informacyjną, ale również jest doskonałym narzędziem marketingowym i kolejnym elementem, który może budować przewagę konkurencyjną.

Podczas projektowania rozwiązań multimedialnych dla obiektów kongresowych ważna jest „dwubiegowość”. Po pierwsze zaproponowane rozwiązania muszą odpowiadać na potrzeby Klientów obiektu. Dodatkowa personalizacja obiektu, doskonała jakość projekcji podczas konferencji, perfekcyjne nagłośnienie i intuicyjność w obsłudze to małe, wielkie rzeczy, które budują w oczach Klientów wizerunek obiektu.  Po drugie mamy strefę obsługi systemów przez operatora obiektu. Dla niego niezawodność, intuicyjność i jak największa automatyka w zarządzaniu jest najważniejsza. Balans pomiędzy potrzebami obu stron dopasowanie rozwiązań do obiektu są dla nas zawsze punktem wyjścia do projektowania rozwiązań.

«wstecz